Vlaamse verbouwsector stelt eigen magazine ‘BENO’ voor | Glassolutions
Results

Vlaamse verbouwsector stelt eigen magazine ‘BENO’ voor

Gewoon renoveren? Als het van de Vlaamse overheid afhangt, doen Vlamingen dat voortaan niet meer.
Wie verstandig is, ‘BENOveert’. BENOveren staat voor ‘beter renoveren’.
Met hogere ambities op het vlak van energieprestaties en met de diverse renovatiestappen in de meest logische volgorde.
Om kandidaat-verbouwers op het goede BENOvatiepad te helpen, sloegen tal van stakeholders uit de Vlaamse verbouwsector
(producenten van bouwmaterialen, de Vlaamse Confederatie Bouw en het Vlaams Energieagentschap) de handen in elkaar om ‘BENO’ te realiseren.

Saint-Gobain Building Glass is een van de partners van deze communicatiecampagne en
ontving, uit de handen van Minister Tommelein, het voorloperslabel ‘ikBENOveer’ in 2016.
Dit label wordt uitgereikt aan organisaties en federaties die zelf initiatieven op het getouw te zetten
om de doelstellingen van de BENOvatie-campagne mee te helpen realiseren
en aan professionelen die de BENOvatie-principes promoten en in de praktijk brengen.

Het gratis magazine ‘BENO’ wordt dit jaar verspreid op 115.000 exemplaren en wordt ook gratis opgestuurd na aanvraag via www.BENOmagazine.be.

beno

01/24/2018 - 17:22
Project